1000 Neverwinter Zen & 15 Mount/Companion Upgrade
Sınırlı süreli Zen Fırsatlarımız ile yılbaşı tatili ruhunu yakala! 6 Ocak 2022'ye kadar satın aldığın her Zen paketi ile ilave ödüller kazanacaksın (her paket farklı ödüllerle gelir).
Mount/Companion Yükseltme Token'ları, Protector's Enclave'deki Reward Claims Agent'tan ya da oyun içi Ana Sayfada yer alan Claim Valuables seçeneği kullanılarak alınabilir. Promo sekmesinde bunları bulabilirsin.
Mount/Companion Yükseltme Token paketi her satın alım başına biri kez alınabilir ve yalnızca jetonları karakter ile kullanılabilir. Satın alımdan sonra ödülü hemen almak için Karakter Seçim ekranına dönüp yeniden giriş yapabilirsin.