11000 Neverwinter Zen & Cunning Mimic Companion
Wprowadź się w świąteczny nastrój dzięki naszym ograniczonym czasowo ofertom Zen Deals! Od teraz do 6 stycznia 2022 r. dostaniesz dodatkowe nagrody za każdy zakupiony pakiet Zen (nagrody są różne w zależności od pakietu).
Towarzysza Cunning Mimic możesz odebrać od Reward Claims Agent w Protector's Enclave lub przez opcję Claim Valuables na stronie głównej w grze. Znajdują się ona w zakładce Promo.
Na jedno konto przypada do kupienia jeden pakiet, a towarzysz Cunning Mimic to element przypisany do konta. Żeby zawartość pojawiła się niezwłocznie po zakupie, możesz powrócić do ekranu Character Select i ponownie się zalogować.