11000 Neverwinter Zen & Cunning Mimic Companion
Sınırlı süreli Zen Fırsatlarımız ile yılbaşı tatili ruhunu yakala! 6 Ocak 2022'ye kadar satın aldığın her Zen paketi ile ilave ödüller kazanacaksın (her paket farklı ödüllerle gelir).
Cunning Mimic Companion, Protector's Enclave'deki Reward Claims Agent'tan ya da oyun içi Ana Sayfada yer alan Claim Valuables seçeneği kullanılarak alınabilir. Promo sekmesinde bunları bulabilirsin.
Bu paket hesap başına yalnızca bir kez satın alınabilir ve Cunning Mimic Companion yalnızca paketin alındığı hesapta kullanılabilir. Satın alımdan sonra ödülü hemen almak için Karakter Seçim ekranına dönüp yeniden giriş yapabilirsin.