17250 Neverwinter Zen & Frost Giantess Mount
Wprowadź się w świąteczny nastrój dzięki naszym ograniczonym czasowo ofertom Zen Deals! Od teraz do 6 stycznia 2022 r. dostaniesz dodatkowe nagrody za każdy zakupiony pakiet Zen (nagrody są różne w zależności od pakietu).
Wierzchowca Frost Giantess możesz odebrać od Reward Claims Agent w Protector's Enclave lub przez opcję Claim Valuables na stronie głównej w grze. Znajduje się ona w zakładce Promo.
Na jedno konto przypada do kupienia jeden pakiet, a wierzchowiec Frost Giantess to element przypisany do konta. Żeby zawartość pojawiła się niezwłocznie po zakupie, możesz powrócić do ekranu Character Select i ponownie się zalogować.