17250 Neverwinter Zen & Frost Giantess Mount
Sınırlı süreli Zen Fırsatlarımız ile yılbaşı tatili ruhunu yakala! 6 Ocak 2022'ye kadar satın aldığın her Zen paketi ile ilave ödüller kazanacaksın (her paket farklı ödüllerle gelir).
Frost Giantess Mount, Protector's Enclave'deki Reward Claims Agent'tan ya da oyun içi Ana Sayfada yer alan Claim Valuables seçeneği kullanılarak alınabilir. Promo sekmesinde ödülü bulabilirsin.
Bu paket hesap başına yalnızca bir kez satın alınabilir ve Frost Giantess Mount yalnızca paketin alındığı hesapta kullanılabilir. Satın alımdan sonra ödülü hemen almak için Karakter Seçim ekranına dönüp yeniden giriş yapabilirsin.