2000 Neverwinter Zen & 60-Slot Bag
Wprowadź się w świąteczny nastrój dzięki naszym ograniczonym czasowo ofertom Zen Deals! Od teraz do 6 stycznia 2022 r. dostaniesz dodatkowe nagrody za każdy zakupiony pakiet Zen (nagrody są różne w zależności od pakietu).
60-Slot Bag możesz odebrać od Reward Claims Agent w Protector's Enclave lub przez opcję Claim Valuables na stronie głównej w grze. Znajduje się ona w zakładce Promo.
Można kupić jeden element 60-Slot Bag i jest on przypisany do konta. Żeby zawartość pojawiła się niezwłocznie po zakupie, możesz powrócić do ekranu Character Select i ponownie się zalogować.