2000 Neverwinter Zen & 60-Slot Bag
Sınırlı süreli Zen Fırsatlarımız ile yılbaşı tatili ruhunu yakala! 6 Ocak 2022'ye kadar satın aldığın her Zen paketi ile ilave ödüller kazanacaksın (her paket farklı ödüllerle gelir).
60-Slot Bag, Protector's Enclave'deki Reward Claims Agent'tan ya da oyun içi Ana Sayfada yer alan Claim Valuables seçeneği kullanılarak alınabilir. Promo sekmesinde ödülü bulabilirsin.
60-Slot Bag her satın alım başına biri kez alınabilir ve hesaba bağlı değildir. Satın alımdan sonra ödülü hemen almak için Karakter Seçim ekranına dönüp yeniden giriş yapabilirsin.