2000 Neverwinter Zen Bundle
Zen, Neverwinter'da kullanılan sanal para biriminin adıdır. Zen kozmetik geliştirmeler, aksesuarlar, oyun içi evcil hayvanları, binek hayvanları ve daha pek çoğu için kullanılabilir!