500 Neverwinter Zen & 25 Reroll Tokens
Sınırlı süreli Zen Fırsatlarımız ile yılbaşı tatili ruhunu yakala! 6 Ocak 2022'ye kadar satın aldığın her Zen paketi ile ilave ödüller kazanacaksın (her paket farklı ödüllerle gelir).
Reroll Token'ları, Protector's Enclave'deki Reward Claims Agent'tan ya da oyun içi Ana Sayfada yer alan Claim Valuables seçeneği kullanılarak alınabilir. Promo sekmesinde bunları bulabilirsin.
Reroll Token paketi her satın alım başına biri kez alınabilir ve hesaba bağlıdır. Satın alımdan sonra ödülü hemen almak için Karakter Seçim ekranına dönüp yeniden giriş yapabilirsin.