5300 Neverwinter Zen & Artifact Choice Pack
Get into the holiday spirit with our limited time Zen Deals! Now through January 6th, 2022, you’ll get extra rewards with every Zen pack you buy (rewards vary with each pack).
The Artifact Choice Pack can be claimed from the Reward Claims Agent in Protector’s Enclave, or through the Claim Valuables option in the in-game Home Page. It is found on the Promo tab.
The Artifact Choice Pack can be claimed once per purchase, and is bound to the account. To ensure immediate availability after purchase, you may return to the Character Select screen and log back in.