Calamity of Undeath Epic Pack
A darkness spreads through the dagger-like crags of Dragonbone Vale. Survival isn’t certain for any that dare venture into this forgotten dragon graveyard, which is why the materials in this free pack will be vital to anyone that decides to tempt fate.