Calamity of Undeath Epic Pack
Dragonbone Vale'in hançer gibi sarp kayalıkları arasından bir karanlık yayılıyor. Bu unutulmuş ejderha mezarlığına girmeye cesaret edenler sağ çıkamayabilir. Bu yüzden bu ücretsiz paketteki malzemeler, ölüme meydan okumaya karar verenler için hayati önem taşıyacak.