Earth Rumbler Pack
Return to the Pirates’ Skyhold and uncover the secrets of this accursed place with the help of your Epic exclusive Earth Rumbler Pack! This pack includes Title: Earth Rumbler, Cloak: Earth’s Mantle, and 10 Scrolls of Life.