Epic Lightning Pack
Join Smerdiuk and his band of hunters for the release of Neverwinter’s newest module, Dragonslayer! This pack will allow you to join the hunt in style, bringing a cloak and title exclusive to players on the Epic Store. Grab yours today!
The pack can be claimed once per account. The title can be reclaimed on all characters.