Epic Lightning Pack
Dołącz do Smerdiuka i jego łowców w najnowszym module Neverwinter, Dragonslayer! Ten pakiet pozwala Ci polować w wielkim stylu dzięki pelerynie i tytule dostępnym tylko dla graczy w Epic Store. Zgarnij go już dziś!
Pakiet można odebrać tylko raz na konto. Tytuł może zostać ponownie odebrany przez wszystkie postacie.