Ürününüzde ne gibi oyun içi satın alımlar yapılabiliyor?
Neverwinter Epic Games Store'da, Zen adında bir Sanal Para Birimi sunar. Bu para birimi, oyun içi Zen Store'da öğe ve hizmet satın alımı için kullanılabilir.
Ürün bu uygulama içi satın alımlar için Epic Games ödeme platformunu mu, kendi platformunu mu kullanıyor? Not: Epic Games kendi ödeme platformu dışında gerçekleşen işlemler için geri ödeme yapamaz.
Neverwinter, Epic Games Store üzerinden oynanırken tüm sanal para birimi satın alma işlemlerinde Epic Games'in ödeme platformu kullanılır. Diğer platformlarda oynarken, farklı ödeme platformları kullanılabilir.
Neverwinter, oyuncuların oyunu oynaması için herhangi bir içerik satın almasını gerektirmez. Tüm satın alımlar tamamen isteğe bağlıdır.
Evet, kazanabilirsin! Neverwinter'ın sunduğu Zen-Astral Diamonds Exchange aracılığıyla oyun içi etkinliklerden kazandığın para birimini diğer oyuncularla Zen karşılığında takas edebilirsin.