Underdark Legend Epic Pack
Celebrate a new adventure in style with the Underdark Legend Epic Pack, with cloaks and titles exclusive to the Epic Store for the launch of Neverwinter’s newest module, Northdark Reaches!
Once you redeem this free pack, you can claim it from the Reward Claims Agent in-game in Protector’s Enclave, or via the Claim Valuables button on the Home Page.