Underdark Legend Epic Pack
Ubierz się stylowo na nową przygodę dzięki pakietowi Underdark Legend Epic Pack, który zawiera peleryny i tytułu dostępne wyłącznie w Epic Store, i uczcij premierę najnowszego modułu Neverwinter: Northdark Reaches!
Po odebraniu tego darmowego pakietu możesz odebrać go w grze od Reward Claims Agent w Protector's Enclave lub przy pomocy przycisku Claim Valuables na stronie głównej.