Underdark Legend Epic Pack
Neverwinter'ın en yeni modülü Northdark Reaches'in lansmanı için Epic Store'a özel pelerinler ve unvanlar içeren Underdark Legend Epic Pack ile yeni bir macerayı şık bir şekilde kutla!
Bu ücretsiz paketi aldıktan sonra, Protector's Enclave'deki oyun içi Reward Claims Agent'tan veya Ana Sayfadaki Claim Valuables düğmesi aracılığıyla talep edebilirsin.