Pek Amethyst Ambition Cowl
Bantu Xuna menyelamatkan Harper Tesser dari Thay sebelum Szass Tam menangkapnya dan melancarkan langkah seterusnya menuju kesaktiannya dengan bantuan Pek Amethyst Ambition Cowl eksklusif Epic anda!