Amethyst Ambition Cowl Pack
Xuna'nın, Szass Tam onu yakalamadan önce Harper Tesser'ı Thay'den kaçırmasına ve Epic'e özel Amethyst Ambition Cowl Pack'in desteğiyle birlikte tanrılığa giden yolda ilerlemesine yardımcı ol!