Neverwinter – Pakiet Ashen Tyrant
Pomóż Harpersom w walce z Szazzem Tamem i innymi czerwonymi czarodziejami z Thay, korzystając z dostępnego wyłącznie w Epic pakietu Ashen Tyrant!