Twilight Adventurer Pack
Ten ograniczony czasowo pakiet zawiera wszystko, czego potrzebuje poszukiwacz przygód Neverwinter, aby rozpocząć przygodę! Zawiera elementy stroju, wierzchowca, sloty w ekwipunku i wiele więcej.