Neverwinter
Free-to-Play - You don't have to pay to adventure in Faerûn. All playable content from level 1 to the level cap is completely free!
D&D Experience - Experience iconic locations, classes, and encounters from the D&D universe - with both heroes and villians - on your journey through the Forgotten Realms.
Engaging Action Combat - Move swiftly and boldly through your encounters to maximize your effectiveness. Every attack, ability, and dodge will require planning, reflexes, and precision.
True Customization - Everything from your character, to your equipment, to your companion and mounts is customizable. This includes cosmetics, stats and even new abilities!