New Arc Line
Gry w fazie wczesnego dostępu są nadal w trakcie tworzenia i mogą ulec znaczącym zmianom w miarę postępu prac. W związku z tym, podczas grania możesz napotkać na nieprzewidziane problemy lub doświadczyć zupełnie nowych elementów rozgrywki.Zagraj teraz i doświadcz gry w trakcie jej tworzenia lub poczekaj, aż będzie oferowała bardziej dopracowane wrażenia.Choose your side in the existential conflict between Arcane Magic and Steampunk Revolution! Invent deadly gadgets or master the arcane arts, fight, steal or smooth-talk your way to the top, make foes and allies, fall in love, get involved in a massive conspiracy, and influence the course of history.