New Arc Line
Erken Erişim oyunlar henüz geliştirme aşamasındadır ve zaman içinde önemli ölçüde değişebilir. Bu nedenle, bu oyunu oynarken beklenmeyen sorunlar yaşayabilir veya tamamen yeni oynanış unsurlarıyla karşılaşabilirsin.Oyunu şimdi geliştirme aşamasındayken oynayarak deneyimleyebilir veya daha eksiksiz bir deneyim için bekleyebilirsin.Choose your side in the existential conflict between Arcane Magic and Steampunk Revolution! Invent deadly gadgets or master the arcane arts, fight, steal or smooth-talk your way to the top, make foes and allies, fall in love, get involved in a massive conspiracy, and influence the course of history.