New Festival Town
This game supports or includes the use of Blockchain, NFT technology, or Cryptocurrency. All transactions and related activity, payments for in-game purchases, refunds, and customer support are handled by the publisher of this product.Please be advised: before purchasing any cryptocurrency or digital assets that players should do their own research. Player purchases through third party marketplaces are made at their own risk, and Epic Games does not encourage the purchase or sale of any cryptocurrency or digital asset.New Festival Town is a virtual console designed to bring retro gaming to a new audience by making it viral.