New Super Lucky's Tale
Dołącz do Lucky’ego podczas jego porywającej podróży przez Księgę Wieków — magiczny artefakt, który otwiera drzwi do niesamowitych światów. Skacz, zakopuj się i machaj ogonem w drodze do zwycięstwa w tym liście miłosnym do klasycznych trójwymiarowych platformówek!
Dołącz do Lucky’ego podczas jego porywającej podróży przez Księgę Wieków — magiczny artefakt, który otwiera drzwi do niesamowitych światów. Zawieraj nowe znajomości, odkrywaj ekscytujące krainy i odzyskaj brakujące strony skradzione przez złego czarownika Jinxa i jego niegodziwą rodzinę, nikczemną Kocią Klikę.