New Super Lucky's Tale
Lucky'nin muhteşem dünyalara kapılar açan büyülü eser Book of Ages içinde yapacağı heyecan verici yolculuğa katıl. Yeni arkadaşlarla tanış, heyecan verici toprakları keşfet ve şeytan büyücü Jinx ile onun kötücül ailesi korkunç Kitty Litter'dan kayıp sayfaları kurtar.