Borderlands'den Yeni Masallar: Deluxe Edition
Borderlands'den Yeni Masallar Deluxe Edition ile evrende kendi köşenizin hakimi olun!
Şimdi sömürüye ve kurumsal açgözlülüğe karşı savaşma zamanı. Şimdi kargaşayı görev edinme zamanı.
Fedakar bilim adamı Anu, onun hırslı, "şehirli" kardeşi Octavio ve donmuş yoğurt satıcısı acımasız Fran'in kaderlerini belirleyin. Kaybedecek hiçbir şey kalmamış ama kazanacak çok şey varken, silahlı haydutlar, öte dünya canavarları ve lezzetli takolarla dolu heyecan verici beş bölümü tırnaklarınızla kazıyarak geçeceksiniz.
Borderlands sadece Kasa Avcıları, psikopatlar ve silah şirketi CEO'larına ev sahipliği yapmıyor, aynı zamanda kıt kanaat geçinmeye çalışan ezilmiş, gözü pek sivillerle dolu. Mizahi yönü kuvvetli suikastçı bir robot ve her zamankinden daha az öldürücü bir haydut da dahil olmak üzere pek çok tanıdık ve yeni yüzle, bu unutulmaz hikayenin yeni ve eski hayranları memnun edeceği kesin.
Seçimleriniz hikayenizin nasıl biteceğini belirleyecek. Anu'nun silahlardan fazlasını pazarlayan evren vizyonu, Octavio'nun şöhret ve servet hayalleri ve Fran'in soğuk intikam planı da dahil, hepsinin başarısı ya da başarısızlığı size bağlı.