Nexomon: Extinction
Nexomon: Extinction, yepyeni bir hikâyenin, eksantrik karakterlerin ve 300'ün üzerinde yakalayıp eğitebileceğin eşsiz Nexomon'un olduğu klasik bir canavar yakalama oyunu niteliğinde.
Çocukluğunun geçtiği yetimhaneden ayrıl, ilk Nexomon'unu seç ve eğitici olarak hayatına başla.
Tiran Nexomon'lar başı boş geziniyor ve Eğiticiler Loncası (Tamer's Guild) da zor durumda. Savaşın gidişatını değiştirebilir misin?
Göz alıcı animasyon tekniğiyle tasarlanmış sıra tabanlı savaşlarda öne çık ve potansiyel rakiplerini ve tehlikeli düşmanlarını alt et.
Kurak çöllerden dondurucu tundralara kadar uzanan zorlu ortamlardan geç ve bu mekânların Nexomon'larının üzerindeki etkileriyle başa çık.