Next Up Hero
Next Up Hero to gra typu dungeon crawler z ręcznie malowanymi bohaterami, którzy tną, rwą, uderzają w bongosy, miotają bumerangami i latają, by odnosić sukcesy na kolejnych wyprawach. Wybierz swojego bohatera i zacznij podbijać lochy, zbierać wyposażenie i rozwijać jego statystyki.