W jaki sposób Blockchain, NFT lub kryptowaluta jest używana w tym produkcie?
Własność NFT lub interakcja Blockchain nie jest wymogiem gry i korzystania z produktu. Ma to po prostu rozszerzyć doświadczenie dla graczy zainteresowanych grami blockchain.
Ten produkt stanowi jednak ścieżkę do własności niektórych przedmiotów, które gracz może zdobyć, takie jak awatary postaci i kosmetyki.
Postacie NFT będą miały powiązaną rzadkość i inną estetykę niż ich odpowiedniki F2P, ale nie mają taktycznej przewagi podczas rozgrywki.
Czy mogę używać produktu bez interakcji lub angażowania się z Blockchain, NFT lub kryptowalutą?
Ustawienia do uruchomienia Nexusa w rozdzielczości 1080p, średnie ustawienia graficzne, 30 klatek na sekundę.