Bu üründe blockchain, NFT veya kripto para birimi nasıl kullanılır?
NFT sahipliği veya blockchain etkileşimi, ürünü oynamak ve tadını çıkarmak için bir gereklilik değildir. Blockchain oyunlarıyla ilgilenen oyuncular için deneyimi genişletmek içindir.
Bununla birlikte, bu ürün, bir oyuncunun elde edebileceği bazı ürünler için karakter avatarları ve kozmetikler gibi sahipliğe bir yol sağlar.
NFT karakterleri, F2P meslektaşlarından daha nadir ve farklı bir estetiğe sahip olacak, ancak oyun sırasında taktiksel bir avantaja sahip olmayacak.
Bu ürünü oynamak için blockchain, nfts veya kripto para birimi ile etkileşime geçmenize gerek yoktur.
Ürünün NFT'leri, satın alınan veya kazanılan, şu anda çığ tabanlı NFT'leri destekleyen herhangi bir pazarda işlem görebilir.