W hołdzie żołnierzom pakiet Battle Ready Pack zawiera pojazd Top Fuel Car, kombinezon kierowcy, spadochron oraz lawetę w wyjątkowych barwach pustynnego kamuflażu. Ponadto możesz spersonalizować pojazd Top Fuel i lawetę, zmieniając ich wygląd, dzięki przyciągnięciu sponsorów w grze wraz z każdym zdecydowanym zwycięstwem.