Orduya bir saygı duruşu niteliğindeki Battle Ready Pack kapsamında her biri bu özel çöl tarzı kamuflaj tasarımına sahip Top Fuel Arabası, Sürücü Tulumu, Paraşüt ve Araç Taşıyıcı senin olacak. Üstelik kendi tarzını ortaya koymak için Top Fuel Arabasını ve Araç Taşıyıcıyı, büyük galibiyetlerin sonucunda desteğini kazanacağın oyun içi sponsorlarla daha da fazla özelleştirebileceksin.