Przyciągnij uwagę, wjeżdżając na tor w zespołowych barwach metalicznego złota, które zapewnia pakiet Moonshot Pack.
Przyciągnij uwagę, wjeżdżając na tor w zespołowych barwach metalicznego złota, które zapewnia pakiet Moonshot Pack. Otrzymasz pojazd Funny Car, kombinezon kierowcy, lawetę oraz spadochron w tym lustrzanym wzornictwie. Twoja bestia będzie rzucać po drodze odbicie wszystkiego, co mija, by na mecie zostawić po sobie długą smugę, gdy przetniesz ją z prędkością 300 mph. Z każdym zwycięstwem będziesz mógł jeszcze bardziej personalizować swój pojazd Funny Car i lawetę dzięki przyciągnięciu sponsorów w grze.