Zawartość pakietu Nitro Fire Pack jest tak gorąca, że przy niej płomienie z pojazdu Ghost Ridera to amatorszczyzna. Wzornictwo, będące ukłonem w stronę płomieni nitro, zapiera dech w piersiach i wyróżnia ten pakiet zawierający pojazd Funny Car, kombinezon kierowcy, spadochron oraz lawetę, które eksponują moc płomieni nitro, jak nigdy dotąd. Możesz także spersonalizować swój pojazd Nitro Fire Funny Car i lawetę jeszcze bardziej dzięki przyciągnięciu sponsorów w grze wraz z każdym przekonującym zwycięstwem.