Bu Nitro Fire Pack kapsamında erişim kazanacağın içerikle görünüm ve hız açısından boy ölçüşebilecek hiçbir şey yok. Nitro alevli baş döndürücü bir tasarım sunan bu içerik paketi kapsamında, göze çarpan tarzlarını Nitro Ateşinin gücünden alan Funny Car, Sürücü Tulumu, Paraşüt ve Araç Taşıyıcı senin olacak. Üstelik kendi tarzını ortaya koymak için Nitro Fire Funny Car ve Araç Taşıyıcıya, zorlu galibiyetlerin sonucunda desteğini kazanacağın sponsorlarını da ekleyebileceksin.