Nice Day for Fishing - Legendary DLC
Opgrader dit udstyr med legendariske DLC Dejlig dag til en fisketur, som indeholder en række nyt legendarisk udstyr, der hjælper dig med at blive den helt, du var bestemt til at være. Kæmp mod fisk, se storslået ud, og red Azerim!