Nickelodeon All-Star Brawl
Bombastik platform savaşlarında en sevdiğin Nickelodeon karakterlerinle kapış! Üstün animasyon hakimiyetini belirlemek için Nickelodeon evreninden güçlü bir kahraman kadrosuyla Sünger Bob Kare Pantolon, Ninja Kaplumbağalar, The Loud House, Danny Phantom, Aaahh!!! Real Monsters, The Wild Thornberrys, Hey Arnold!, Rugrats ve benzeri çizgi filmlerdeki yıldız karakterlerle yüzleş. Kişiliklerinden ilham alan eşsiz hamle setlerine ve saldırılara sahip olan her karakterin özgün bir oyun tarzı bulunmaktadır ve bu da Nickelodeon'un hayran kitlesi için sınırsız aksiyon anlamına geliyor. En sevdiğin karakteri seç, çevrimiçi ve yerel çok oyunculu aksiyonla heyecanla kapışmalar başlasın.