Nickelodeon All-Star Brawl - Hugh Neutron Brawler
Hugh Neutron joins Nickelodeon All-Star Brawl! Jimmy Neutron’s goofy dad and his signature style makes its way to the brawl with duck-themed moves and other crazy abilities!