Nickelodeon All-Star Brawl - Hugh Neutron Brawler
Hugh Neutron dołącza do Nickelodeon All-Star Brawl! Głupkowaty tata Jimmy’ego Neutrona i jego charakterystyczny styl trafiają do bijatyki z ruchami w stylu kaczki i innymi szalonymi zdolnościami!