Nickelodeon All-Star Brawl - Rocko Brawler Pack
Rocko dołącza do Nickelodeon All-Star Brawl! Lubiana przez wszystkich w O-Town walabia ma ze sobą swojego psa o imieniu Spunky, a także znany wszystkim młot pneumatyczny!