Nickelodeon All-Star Brawl - Universe Pack
Walcz w Nickelodeon All-Star Brawl z trzema dodatkowymi zadymiarzami w znakomitej cenie! Pokonaj wrogów każdym z tych trzech zadymiarzy i ich wyjątkowymi ruchami zainspirowanymi serialami, w których postacie te występują!