Nickelodeon All-Star Brawl - Universe Pack
Universe Pack Sezon Biletini satın al ve avantajlı fiyata 3 dövüşçü elde et! Şu dövüşçülerin kilidini aç: Jenny Wakeman (XJ-9), Hugh Neutron ve Rocko. Tüm Sezon Bileti içeriği, 2022 Sonbaharına kadar kullanılabilir. Nickelodeon All-Star Brawl oyunu gerekir; ayrı olarak satılır.