Nicktoons & The Dice of Destiny - Zim's Tower of Doom
Invader Zim joins the fight as a brand-new playable character. Use his tech and chaotic genius to tear through enemies in fast-paced, real-time combat, bringing a whole new level of unpredictable chaos to your hero lineup.
New Game Mode: Pillar of Lost Possibilities. Enter into the towering Pillar of Lost Possibilities in this endless horde survival game mode.