Nicktoons & The Dice of Destiny - Zim's Tower of Doom
Najeźdźca Zim dołącza do walki jako nowa grywalna postać. Wykorzystaj jego niezwykłą technologię i geniusz, aby przebijać się przez wrogów w dynamicznej walce toczonej w czasie rzeczywistym, wprowadzając do swojej grupy bohaterów nowy poziom nieprzewidywalnego chaosu.