Nicktoons & The Dice of Destiny - Wardrobe of Wonder Pack
Pakiet Wardrobe of Wonder Pack odblokowuje nowy, oszałamiający kostium dla każdej z 9 grywalnych postaci, definiując na nowo ich ikoniczny styl za sprawą rozmaitych transformacji rodem ze świata fantazji.