Night in the Woods
Night in the Woods to gra przygodowa o byłej studentce, która po tym, jak wyrzucono ją z uczelni, wraca do domu, gdzie czekają na nią znajomi i miasteczko, o którym chciałaby zapomnieć. Niszcz przedmioty, graj na basie, spędzaj czas z kumplami i odkrywaj rzeczy, które nigdy nie powinny wpaść w Twoje ręce. Wróć do swojego domu w Possum Springs.